Úradné oznamy
- Podrobnosti
S príchodom obdobia jari každoročne dochádza k zvýšenému nebezpečenstvu vzniku a počtu požiarov.
Z vykonanej štatistiky vyplýva, že v roku 2010 vzniklo na Kysuciach celkom 48 požiarov na území lesa a požiarov súvisiacich s vypaľovaním trávnatých porastov s priamou škodou 34 095 € Najčastejšími príčinami týchto požiarov bolo vypaľovanie trávy, suchých porastov, zakladanie ohňov v prírode, spaľovanie zbytkov drevnej hmoty a odpadu.
Z analýzy požiarovosti za posledných 10 rokov vzniká najviac požiarov tohto druhu v mesiacoch marec, apríl, júl a august. Vznik požiaru v tomto období zvyšujú klimatické faktory ako sucho, teplo, vietor, ale aj stav vegetácie a aktivity človeka.
Dôrazne upozorňujeme občanov na prísny zákaz vypaľovania trávy, kríkov a stromov, na spaľovanie horľavých látok na voľnom priestranstve, zakladanie ohňov v priestoroch a miestach, kde by mohlo dôjsť k jeho rozšíreniu.
Pre právnické a podnikajúce fyzické osoby vydáva Okresné riaditeľstvo Hasičského a záchranného zboru písomný súhlas so spaľovaním horľavých látok na voľnom priestranstve podľa § 8 písm. c) zákona NR SR č. 314/2001 Z.z. o ochrane pred požiarmi. Pri porušení povinností ustanovených v tomto zákone môže OR HaZZ podľa § 59 ods. 2 uložiť pokutu do výšky sumy 16 596 €.
215,94 kb |
CELÝ LIST OKRESNÉHO RIADITEĽSTVA HASIČSKÉHO A ZÁCHRANNÉHO |
- Podrobnosti
Vážení spoluobčania môžete si pozrieť, aké boli náklady na vývoz komunálneho odpadu v roku 2010. Predpis platieb, ktoré obec vyrubila občanom je 37916,01 Euro, čo činí 32% a skutočné náklady na vývoz, ktoré sú podložené faktúrami TKO Semeteš sú v sume 80 633,65 Euro, čiže 68 %. Z uvedeného si môžete všimnúť, že obec v roku 2010 doplatila z vlastného rozpočtu 42717,64 Euro /1.286.911,6 Sk/. I napriek tomuto hrôzostrašnému číslu, obec pre rok 2011 nenavýšila poplatok za komunálny odpad, ktorý je vyrubený na občana v sume 14,60 Euro.
Možno ste nevedeli, koľko stojí vývoz jednej popolnice, či kontajnera, pre informovanosť Vám prinášame nasledovný prehľad:
Náklady na vývoz komunálneho odpadu za rok 2010 podľa jednotlivých mesiacov
- Podrobnosti
Obecný úrad Klokočov oznamuje občanom, že si môžu prevziať platobné výmery na daň z nehnuteľnosti u Ing. Veroniky Gajdičiarovej a platobné výmery na miestny poplatok za komunálny odpad u Mgr. Andrei Chabrečkovej. Výmery si môžete prevziať v pracovných dňoch: pondelok, streda, piatok od 7:30 – 15:00 hod.
Dávame do pozornosti občanom, že utorok je deň vyhradený pre spisovanie návrhov k projektu ROEP a štvrtok je nestránkový deň.
- Podrobnosti
Obec Klokočov sa ospravedlňuje, že bola poskytnutá nesprávna informácia v odseku úradné oznamy obce, ktorá sa týka VZN o poskytnutí dotácií z rozpočtu obce. Toto VZN poskytuje dotácie podľa § 2:
- právnickej osobe založenej obcou a to na konkrétne úlohy a akcie vo verejnom záujme alebo v prospech rozvoja územia obce
- iné obce a VÚC /ďalej len žiadateľ/ ak zabezpečuje niektoré úlohy pre obec alebo ak ide o poskytovanie pomoci pri likvidácií následkov živelnej pohromy, havárie, alebo inej podobnej udalosti na ich území,
- ostaté právnické osoby /ďalej len žiadateľ/, fyzické osoby – podnikatelia, ktorí majú sídlo alebo trvalý pobyt na území obce alebo, ktoré pôsobia, vykonávajú činnosť na území obce alebo poskytujú služby obyvateľom obce.
- Podrobnosti
Poradensko tréningové centrum Náruč, je zamerané na pomoc týraným, zneužívaným a zanedbaným deťom so sídlom v Žiline. Toto centrum poskytuje poradenské služby, spisuje návrhy ohľadom domáceho násilia, spisuje návrhy ohľadom výživného. Bližšie informácie o centre Náruč Vám poskytne sociálna pracovníčka obce: Miroslava Fujaková 041/4358110, kl.13.